OBCHODNÍ PODMÍNKY

Provozovatel e-shopu / adresa pro korespondenci:

Markéta Březinová, Okružní 702, Kolín V, 280 02

adresa pro vracení zboží je: Antonína Kaliny 1000, Kolín V, 280 02

IČO: 71607251, DIČ: CZ7753150790.

tel.: 603 519 721 nebo 773 665 707, mail: info@velikostixxl.cz

 

Podmínky prodeje:

VelikostiXXL.cz - prodej tzv. outletového oblečení, dováženého především z Anglie.

 

Outlet = nové, nenošené zboží vyřazené z nabídky obchodních domů / prodejen z důvodu zařazování nových kolekcí. V některých případech mohou být znehodnoceny cedulky s logem výrobce (ustřiženy, přeškrtnuto logo).

 

Uvedené ceny jsou konečné, vč. DPH.

 

Při dokončení objednávky kliknete na tlačítko potvrdit objednávku. Tím stvrzujete, že souhlasíte s podmínkami prodeje tohoto e-shopu. Nedílnou součástí objednávky je pravdivé vyplnění všech uvedených kontaktních údajů.

Do 24 hodin po odeslání objednávky na ni zareagujeme (automatická odpověď Vám na Váš mail přijde hned po odeslání objednávky). V případě platby na účet předem, budou na Váš mail zaslány podmínky k platbě (číslo účtu, celková částka, variabilní symbol atd.). V případě platby přes PayU nebo na dobírku to budou informace o termínech odeslání a přibližného doručení. Výjimkou je doba dovolených (max. 10 pracovních dnů v roce, které jsou oznamovány na úvodní stránce www.velikostiXXL.cz), kdy se může lhůta prodloužit na max. 3 dny.

Objednávka je považována za závaznou a smlouva za uzavřenou doručením přijetí objednávky tzv. „akceptací“ (personalizovaná odpověď s oslovením Vaším příjmením, nikoliv automatická odpověď).

DŮLEŽITÉ: Každá objednávka je závazná (viz. Občanský zákoník) a řídí se těmito Obchodními podmínkami. V případě, že si nevyzvednete zásilku zaslanou na dobírku, budeme po Vás vyžadovat uhrazení nákladů na odeslání zboží.

Ceny zboží se řídí platným ceníkem e-shopu v momentě Vašeho nákupu, zasláním objednávky tyto ceny akceptujete. V ceně zboží nejsou uvedeny náklady spojené s dopravou - poštovné a balné a/nebo případné doběrečné; tyto částky budou připočítány při dokončení objednávky (ceník je uveden na konci této stránky). Při objednávce zboží v celkové ceně vyšší než 1.500,- Kč je poštovné a balné ZDARMA (automaticky pro jakýkoliv zvolený způsob doručení). V případě, že zákazník vrací ve 14 denní lhůtě zboží (odstupuje od smlouvy), které mu bylo zasláno ZDARMA (zákazníkovi nebyla účtována částka za dopravu), bude zákazníkovi cena za dopravu účtována zpětně (od částky za zboží odečteme cenu za dopravu).

Fakturu / doklad o koupi zboží zasíláme automaticky se zbožím.

 

Pokud se obáváte o vyřízení Vaší objednávky, můžete si přečíst reakce zákazníků, kteří u nás již nakupovali - odkaz zde. Uděláme vše proto, abyste i Vy byli s nákupem u nás spokojeni.

 

Balíčky odesíláme prostřednictvím České pošty, Zásilkovny nebo kurýrní služby DPD na Vámi udanou adresu/poštu/pobočku z objednávky nejpozději do 2 pracovních dnů od objednání nebo od připsání platby na náš účet (v případě platby předem na účet). Obvykle je to ale ten samý den.

V případě platby "Na dobírku" nebo zaplacení on-line přes PayU (netýká se běžného bankovího převodu):

Českou Poštou a Zásilkovnou obvykle odesíláme objednávky přijaté v pracovní dny do 11:00 ještě ten samý den.

DPD obvykle odesíláme objednávky přijaté v pracovní dny do 13:00 ještě ten samý den.

Výjimkou je doba dovolených max. 10 pracovních dnů v roce, které jsou oznamovány na úvodní stránce www.velikostiXXL.cz a kde je specifikován i nejbližší termín odeslání.

Doručení v celé ČR je obvykle následující pracovní den (Česká Pošta a DPD u všech zásilek, Zásilkovna dle zvolené pobočky). Ostatní se doručují obvykle do 2-5 pracovních dnů.

 

Výměna zboží:

Pokud si zakoupíte oblečení, které Vám nebude vyhovovat, rádi Vám zašleme jinou velikost, popř. Vám zboží vyměníme za jiné z naší aktuální nabídky. Kontaktujte nás, prosím, na emailové adrese: info@velikostixxl.cz . Do 24 hodin Vám odpovíme, jakým způsobem máte odeslat balíček zpět na naši adresu a případné další instrukce. Dříve, prosím, balíček neodesílejte!

Náklady na výměnu zboží hradí kupující (poštovné od Vás k nám i zpět k Vám).

 

Odstoupení od kupní smlouvy - vrácení zboží:

viz. Poučení o právu na odstoupení od smlouvy kde najdete i odkazy na formuláře.

Pokud Vám zboží nebude vyhovovat, můžete ho podle Občanského zákoníku vrátit bez udání důvodu, tj. odstoupit od kupní smlouvy (týká se prodeje fyzickým osobám, ne na IČO). Při odstoupení od smlouvy postupujte, prosím, následovně:

  • písemně (ideálně emailem) ve lhůtě do 14 dnů od převzetí zboží nám oznamte, že žádáte o odstoupení od smlouvy - v žádosti uveďte Vaše celé jméno, číslo faktury, výčet vraceného zboží vč. pořizovací ceny a číslo Vašeho účtu / poštovní adresy pro vrácení peněz,

  • zboží odešlete doporučeně zpět na naši adresu viz.výše (zboží nezasílejte na dobírku).

My jsme povinni vrátit Vám celou zaplacenou finanční částku nejpozději do 14 dnů od obdržení odstoupení od smlouvy (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Vámi zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání námi nabízený). V případě, že vrátíte zboží použité, poškozené, prané, atd., nebude Vám vrácena kupní cena za zboží v plné výši, ale bude ponížena o opotřebení. Tyto náklady jsou vždy individuálně posouzeny a jako takové jsou Vám poté naúčtovány a započteny s částkou za vrácené zboží. Vždy Vám vystavíme Protokol o odstoupení od smlouvy, kde budou tyto náklady vyčísleny a který Vám bude elektronicky odeslán.
V případě vrácení peněz složenkou na adresu (nechce-li zákazník převést peníze na účet), účtujeme poplatek 40,-Kč (35,-Kč poplatek za složenku, 5,-Kč cesta na poštu).

 

Reklamační řád (Práva z vadného plnění):

Reklamační řád se řídí Občanským zákoníkem.

Zákazník je povinen při přebírání zboží od dopravce překontrolovat, zda obal není porušen / zboží poškozeno / odcizeno. Pokud ano, MUSÍ na místě sepsat s doručovatelem protokol o poškození zásilky a domluvit se s ním na dalším postupu. Odpovědnost za poškození způsobené dopravou pak plně nese dopravce. Zákazník o tomto poškození / sepsání protokolu obratem informuje prodávajícího.

Zboží reklamujte neprodleně po zjištění vady, není možné jej nadále používat.

Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:

  • má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,

  • se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,

  • zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,

  • je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a

  • zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

    Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.

     

Pokud chcete zboží reklamovat, zašlete ho zpět na naši adresu, ke zboží přiložte:

  • dopis / zprávu, o jakou vadu se jedná,

  • doklad o nákupu zboží - fakturu, opis výpisu z účtu, mailovou objednávku apod.

Celý reklamační proces urychlíte, pokud zároveň s odesláním balíčku odešlete zprávu o reklamaci také mailem. Zboží nezasílejte na dobírku.

Vzhledem k prodeji přes internet bere zákazník na vědomí, že barevné nastavení monitorů a tedy barevné zobrazení zboží monitor vs. skutečnost se od sebe může mírně lišit. Toto není bráno jako vada výrobku, pro odchylku barvy není možné zboží reklamovat.

Reklamace musí být vyřízena do 30 dnů od převzetí zásilky. Veškeré vyřizování reklamace se řídí podle platných zákonných norem.

Reklamační řád / Obchodní podmínky nabývají platnosti k 01.01.2014 a jsou platné na celém území ČR.

 

Řešení sporů:

Spokojenost zákazníka je naší prioritou. Uděláme pro ní maximum a to i nad rámec legislativou daných limitů. Pokud i přesto budete mít pocit, že Vaše záležitost nebyla vyřízena k Vaší spokojenosti, máte právo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu. Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz //www.mpo.cz/dokument169867.html. U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs . Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé. Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU. Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz. V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika. Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy

 

Ochrana osobních údajů:

Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. a používáme je výhradně pro naše interní potřeby, nejsou poskytovány třetím osobám.

 

Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.

EET:

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin

 

X
ZPŮSOB DORUČENÍ POŠTOVNÉ BALNÉ
Balík Do Ruky
Balík Do ruky, Česká pošta. Doručení do domu/bytu/do práce následující pracovní den po odeslání. Pošta Vás bude SMS a/nebo e-mailem informovat o pohybu zásilky. Při objednávce nad 1.500,-Kč automaticky ZDARMA. Bližší podmínky viz.: https://www.ceskaposta.cz/sluzby/baliky/cr/balik-do-ruky. Platí pouze v ČR.
66,00 Kč ZDARMA
Balík Na Poštu
Balík Na poštu, Česká pošta. Doručení na Vámi určenou Poštu (prosíme vyberte ze seznamu nebo z mapy po kliknutá na okénko níže), k vyzvednutí následující pracovní den po odeslání. Pošta Vás vyzve SMS a/nebo e-mailem k vyzvednutí. Při objednávce nad 1.500,-Kč automaticky ZDARMA.
61,00 Kč ZDARMA
DPD
Zboží bude odesláno kurýrní službou DPD - doručování balíčku na adresu následující den po odeslání. Pokud Vás řidič nezastihne na udané adrese, domluvíte se s ním na náhradním termínu doručení. Při objednávce nad 1.500,-Kč automaticky ZDARMA. Platí pouze v ČR.
96,00 Kč ZDARMA
SLOVENSKO - doporučeně
Balíček podáme přes Zásilkovnu, ta ho podá na Slovenské Poště - s doručováním Slovenskou Poštu - cena 6,-EUR. V případě dobírky +2,-EURa. (cena za zboží přepočítávána aktuálním kurzem)
150,00 Kč ZDARMA
Zásilkovna - na pobočku
Doručení na Vámi zvolenou pobočku, kterou vyberte a označte níže. Zásilku si, po doručení, můžete vyzvednout během otevírací doby pobočky. O pohybu zásilky Vás bude Zásilkovna informovat SMS a/nebo e-mailem. Výhodné pro více kusů zboží - max.však do 5kg! Při objednávce nad 1.500,-Kč automaticky ZDARMA.
49,00 Kč ZDARMA
Osobní odběr
Zboží si můžete vyzvednout (nebo i rovnou vyzkoušet) v naší kamenné prodejně na adrese Antonína Kaliny 1000, Kolín V, 280 02. Prosíme, domluvte si s námi termín Vaší návštěvy.
ZDARMA ZDARMA
ZPŮSOB ÚHRADY POPLATEK
Převodem na účet
Zaslání peněz na účet. Tato forma úhrady nepohledá EET.
BEZ POPLATKU
DOBÍRKA
Peníze za zboží zaplatíte při převzetí zásilky. Platné pro celou Českou Republiku. Na Slovensko 2,-EURa Upozornění pro zákazníky: Úhrada dobírkové částky v hotovosti nebo platební kartou, která byla zaplacená za zboží přepravní společnosti, nepohledá EET.
38,00 Kč
Hotově - prodejna Kolín
Možné pouze u Osobního převzetí v naší kamenné prodejně, ul. Antonína Kaliny 1000, KOLÍN.
BEZ POPLATKU

OBCHODNÍ PODMÍNKY ke stažení ve formátu PDF